A roll-up olyan reklámeszköz, amely látványos, hatékony és egyben praktikus is. Amikor szükség van rá, akkor kis helyen, egyszerűen felállítható, és minimum 1,7m2-es látható felülete igazán hatékonyan tudja bemutatni céged szolgáltatásait. Ha már nincs rá szükséged, akkor egyszerűen összecsukható, és táskában szállítható. A tárolása sem jelenthet gondot, hiszen nagyon kis helyen elfér.
Egy jó roll-upnak a következő 10 tulajdonsággal kell rendelkeznie:
- Megfelelő méret: A roll-up mérete attól függ, hogy milyen helyen és milyen céllal használod fel. Általában 85 vagy 100 cm széles és 200 cm magas roll-upokat ajánlunk, de léteznek ennél nagyobb méretűek is. A lényeg, hogy a roll-up jól látható legyen, ne takarjon el más fontos elemeket, megfelelő kiegészítése legyen az arculatnak.
- Minőségi anyagok: A roll-up anyaga befolyásolja a nyomat minőségét, tartósságát és időjárásállóságát. Ezért mi minden esetben minőségi roll-up filmre nyomtatunk, molinót nem használunk. A roll-up film fényes vagy matt felületű lehet, jól tükrözi a színeket és a részleteket, alkalmas akár kültéri használatra is.
- Stabil szerkezet: A roll up szerkezete biztosítja a nyomat feszességét és védelmét. A szerkezeteink alumíniumból készülnek, amelyek könnyűek és strapabírók. A szerkezetek rendelkeznek a kihúzható nyomattal, egy kitámasztó pálcával és egy vagy több lábbal. Szerkezeteinket egyszerűen összeállíthatod és a használat végeztével ugyanilyen egyszerűen összecsukhatod.
- Egyszerű szállíthatóság: A roll-up előnye, hogy könnyen tudod szállítani, mozgatni és tárolni. A nyomat a szerkezetben feltekerve helyezkedik el, így kis helyet foglal és védve van a sérülésektől, szennyeződésektől. A szerkezethez tartozik egy hordtáska is, amely megkönnyíti számodra a kézben történő szállítást.
- Cserélhető nyomat: A roll-up nyomata cserélhető, ha aktualitását veszti vagy elhasználódik. A nyomat cseréje költséghatékony megoldás, a szerkezet így többször felhasználható.
- Látványos design: A roll-up designja nagyban befolyásolja a hatásosságát. A designnak figyelemfelkeltőnek, érdekesnek és relevánsnak kell lennie. A designnak tartalmaznia kell a céges logót, a fő üzenetet vagy ajánlatot, valamint az elérhetőségeket vagy a cselekvésre ösztönző elemeket. A designnak egyszerűnek és tisztának kell lennie, nem túlzsúfoltnak vagy bonyolultnak. Nyomdánkban grafikai tervezéssel is kérheted a reklámeszközöket, így nem kell több szakemberrel párhuzamosan egyeztetned. Nálunk a teljes folyamat egy kézben van, a tervezéstől a gyártásig.
- Megfelelő helyen elhelyezett: A roll-up helye befolyásolja a láthatóságát és az üzenetének átadását. A roll-upot olyan helyre kell tenned, ahol sok ember elhalad mellette, és ahol nem zavar vagy takar el más tárgyakat. A roll-upot úgy kell elhelyezned, hogy a nyomat derék és szemmagasság között vagy kicsivel fölötte legyen jól látható.
- Összhangban a céges arculattal: A roll-upnak illeszkednie kell a céges arculathoz és a többi, már meglévő reklámeszközödhöz. A roll-upnak használnia kell a céges színeket, betűtípusokat, logót és stílust, egységes képet kell mutatnia cégedről és a közvetítendő üzenetedről.
- Célcsoportra szabott: A roll-upnak figyelembe kell vennie a célcsoportod igényeit, érdeklődését és motivációit, olyan üzenetet vagy ajánlatot kell tartalmaznia, amely vonzó és meggyőző a célcsoportod számára.
- Hatékonyan tesztelt: A roll-up hatékonyságát érdemes tesztelni, ha nagyobb mennyiségben szeretnéd megrendelni. Érdemes visszajelzéseket kérni már meglévő ügyfeleidtől mennyire értik az üzenetet és mennyire ösztönzi őket a cselekvésre.
Ha szeretnél céged számára rendelni ebből a nagyon hatékony reklámeszközből, keress bennünket bátran, segítünk.